sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Friday, August 6, 2010

sorry mummy :(

Hurm..semalam aku ta blogging sbb tade mood...n kepala aku mcm da na pecah fkirkan sume bnda yang jadi kat aku...

my...
sorry k??
coz ta dapat na tlong my kua pg beli brg...den buat2 my tertggu2...
n sorry jgk sbb awl2 ta bgtau my yang smlam tuh kitorg gaduh...lau bgtau awl2..tade la my penat2 tggu kan??saya pun bodoh gak ta tnye dia...tp, memandangkan dia pun ta msg saya...nmpak sgt dia lupe sal nie kn??even dia tuh belum lg jadi keluarga kita yg sah..atleast rapat2kan laa diri tuh ngn my kan??so..ley knal my lebih dkat ag..nie da terang2 mcam kita ta penting..especially.. "saya".. my...sorry sekali ag meyh..my kna usaha sendiri g bndar...da la my ta ckap byk...sya tau my kecik hati kn??? sya masih igt...

"my..sorry..kete tatau ade tak..din ade klas nieyh..
-ye ker??tape laa..pape hal bgtau my blik..jgn lmbat..my byk kje..
-owh..oke my.."(perlu ker aku tipu)sorry my.....

den..2 hours later...

"tapela..lmbat dah..tggu msg ta msg2..my pegi sendri..tutt2"

oh gosh..my mmg da majop ngn aku..pastu xcol2 da..sah2 bju yang aku nak die ta beli!!
.....................................................................................



ptg tuh..pgi kat my..say sory den..mlm skit kakfa dtg amik...kua hang out..
atleast leh release tension aku sal "kamoo" yang aku pngil syg.....

1 hari sya tggu msg dri kamoo..tp tade..lau tanak msg sya sekalipun tape..tp tlg bg jawapn ..smada bleh tlg my or tak..tu jer..my sya kecik hati ngn awk tau..my saje na rpatkan diri dia ngn awk..sbb terang2 dia da bgtau sya...yg dia suke awk...tp awl2 mcam ta respect dia..hurm...

--time lepark ngan kawan--

Bobo at "bb" wit..farah .. gee .. aziey .. laa .. tit .. ops! lupe..
tup2 faizil.. wandy.. ngn joe ade skli..faizil na dating meyh..haha...
ya ngn len2 ta kacau ahh..ktorg berlima pgi photoshot!! hilangkan bosan meyh!..having fun skit..kot...kira ok r tuh...den ktorg da tired..
tp..kasi can kakfa dte dulu...
....dia lalu kat depan aku..bt aku tersnyum...tapi snyum aku xde makna...
sbb dia ta faham aku..
dia tduh2 aku lak ade balak lain...tapela..ckp aku tipu...
my..dia da ta cya kat ank my skrg..dia da ta mcm dulu..dia da berubah my...




hubungan aku ngn dia setakat nie jer ker???..........................
(penuh ngn tanda tnye)

No comments:

Post a Comment