sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Sunday, August 8, 2010

adoii..

--7 august 2010--

PERISTIWA PERTAMA KALI TERJADI LAM HIDUP..
hurm..ari nie kerol buat bbq..n ari nie jgk laa aku ngn dia ta baik2 ag..haha..
gaduh..gaduh..gaduh..
pegi uma kerol..just aku..zul n capek..dia tanak pegi..sombonk!..fa bz..lynn tatau?
aman kl..so..juz 3 of us..yg bongok nyer ade org tu berangan na mkn kfc..tapi taley..haha..after lunch..kitorg plan na pegi men bowling..ta jadi..
last2 na pegi giant car marhsmallow..huhu..odw ke sana...

:ehh..nape temperature aku naik??
bateri aku nyala nie???:

..............................boommmmmm!!!..........................................

berasap satu kete...mak aii..kete zul da meletup!!hahaha...
habis sume org tgk..malu sekejap..cpt2 dorg tolak pg tepi..
hahah..ta pernah aku alami sume nie tau..1st time lam hidup nie..
kitorg sit kat situ sampai discover sume bnda kat2 situ until tow truck dtg..

"tow love pun dtg gak"
haha,,datang na ckp ngn aku...na bg sume brg aku blik..
hurm..aku igt aku ngn die da ta baik..tp..alhamdulillah..aku ngn dia da oke blik..
sume da blik kat asl..syg kamooo!!! :D


--8 august 2010--

thanks my for the pulut..best sgt..da lame ta mkn..kroiihhh..aku tido smpai ptg..
bgn2..aku siap2kan adik aku..na ajk dia kua mam eskrem wit my chayunk!!

da abis mam..kua pegi jalan2 kat pntai lak..
nga best2 kitorg sembang....
aiyoo..dak kechik nie ter "pee" lam sluar....
hahaha..terpaksa lak blik awl..hntar die..kua ngn syg aku...

at home...

: banana pancakes :

best meyh!! made by myself!! :D

No comments:

Post a Comment