sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Friday, August 6, 2010

i'm nothing without u..

HI..its me again .. bobo.. cuya..pape jer la..
perlu ker ak introduce nieyh??nie blog aku..tah pape plak..
adoii..masuk air dah aku nieyh...

amende aku mengarut atas tuh??haha...

hurm..aku hari nie..tade yg special..tade yg bgoss..tade yg havoc..tade yg tade..
huhu..ari nie bgn pagi..ckp kat my aku na cube buat nasi minyak!yeay..my nasi minyak is jadik..haha..tapi nasik sedikit lembik..haha

den..aku try to sleep..tapi ta boley meyh..my ta kasi..
"ha..todo la tido..bla penink mula ar susahkan org"
haha..angkat bntal ta jadi tido...bosan siot..fa jnji na pegi pntai..ta msg..
so..macam ta pegi jer..

dia ade col aku..bt aku tersnyum..hati aku mcam da kua smile kot..
hee...tah la..aku rindu die..dpt dga suare die mcm best jer...rindu sgt..
tp..npe die col tnye aku katner?aku angkat coz aku harapkan sesuatu yg differnt dri die..."maaf" "sorry"..pape yg berkait laa...aku still anggap aku ta salh lam hal nie..sbb aku mmg ta salh..na jer aku msg die skrg nie..tapi..aku ta ego...aku cume kcik hati..aku terase..aku syg dia..n aku ta tipu dia..SUMPAH!!




saya sayang awak..selamanya..

No comments:

Post a Comment