sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Monday, August 2, 2010

*on the nite like dis*

hi luvly bloggy...
Pagi nie macam biasa..aku bgn awal lagi...kelas pagi..tp mcm biasa...
kelas takde lagi!!huh..
tarik2 selimut..tido balik!

Bangun kul 11 ...11 kot..hee...sembang2 lu..
---mimpi buruk---
org pertama dengar sal mimpi aku..gee...
teman tido aku tiap2 malam..teman aku sembang bnda2 bodoh malam2..haha...

Tnggu mum aku sampai...den amik die..pastu kitorg makan2 dulu...
dak tuh malu lagi!!...
ala..buat2 ta biasa pulak..dri awl sampai akhir...diam jerk...hihi..
kecian mum aku..tanya 1 jawab 1..hee...

---malam yang paling bahagia---

Da lama aku ta makan sekali ngan dia.."berdua"...
so..malam nie aku decide na makan ngan dia..pas makan aku lepark kat pantai..
malam nie gak laa...banyak giler soalan aku tanya kat dia..sebelum tuh..aku malukan dia..pakaikan dia tisu bnyak2..hee..jahat tol...
tengah aku syok2 sembang..datang la mangkuk2 ayun tuh buat sibuk..
........................tayang kete baru.............................
hahaha...pastu aku buat2 lari dri tmpat tuh..den pg blik..smbng sembang...
aku bgtau sume rasa ta puas hati aku kat dia...

......................kurang2 dia da faham kot...................................



awk....
sya syg awk smpai bila2...
utk pengetahuan awk...
gaduh baik..gaduh baik kita...
da genap 8 bulan sya ngn awk...
thanks a lot awk..
<3 :D

No comments:

Post a Comment