sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Tuesday, August 3, 2010

*sesi luahan hati*

H i m y d e a r b l o g g y..

Pagi nie macam biasa....aku bangun lambat...tapi ape yg best ngn pagi nie...
klas takde...klas ptg jer...hee...last2 klas ptg takde gak...


Then aku ajk syg aku pegi beli makanan "si bulat" hamster kesygn aku..da abis dia punya..aku beli bntuk jagung..haha...

Mamat nie pulak ajk aku balik awal..adess...ape cer ngan dia skrg erk..da kurang hang out ngan aku... aku lambtkan masa ngan die tadi...hee...

Tengah hangat ktorg sembang..die soal aku sal ex aku plak...aku mmg sakit hati sgt...so aku majop!hee...aku lari kua dri kete...
(konon igt die pujuk laa..)tapi tak!haha...
die buat derk jer...lame pastu bru ahh datg.....

Lam banyak2 date...date arinie date paling best buat aku...hee...
aku panggil..date jaoh2..haha..sbb aku duk jaoh...dia pun duk jaoh..
haha...banyak sgt soalan dia tanya kat aku..sama la ngn aku..
kitorg adakan sesi luahan hati!!aku tengok dia men pasir...chomell sangat..macam budak2.. haha...den zul dtg...bnyak ag soalan aku ta tanya dia..hampeh..

.............................aku dapat cardigan baru...........................
thnks sera..i lup u meyh!


---barli itu mmg cute---- :D


and last sekali...
sy syg awk...hahaha...jiwang siot!!

No comments:

Post a Comment