sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Thursday, September 22, 2011

7 x 7 equal too ?

sandwich tuna , banana pancake ,and milo shake for my dinner :)




dinner last nite , mmg agak bodoh skit. :)
klu you guys tau . 7 x 7 jwpn die brp ?
huhu...
but dorg nie. tah sengaja ker or mmg tatau jwpn nyer.

me : gee , 7x7 =
gee : 39.
me : kin 7x7 = 140.
kin : 140 lah weyh...
me : aziey , 7x7 =
aziey : eerr.. 14 ahh . tnye g...
me : !@@##^&%()#
fafa : nape nie ? ( die bru lpas on call ngn seseorg )
me : 7x7 bape ? terus tnye.
fafa : 49 ahh...
me : woah . anda hebatt...budak2 nie sngaje ke ape.huhu..
* sejam lebih cuya tggu video nie nk upload kat blog. video cuya soal dorg pasal nie . tnpa dorg perasan :) sory guys.

No comments:

Post a Comment