sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Sunday, June 5, 2011

resentful !



yess !
I HATE YOU !
what do you expect huh ?

mine n others privacy oke ?
asal ? da ramai sgt ker yang nak masuk rumah nie yang kau kepoh sgt ?
sangap duit sgt ker ?
mmg la tu hak kau..
barang aku kau jgn la usik !
sbb tu BARANG aku !
dah laa kau sepah kan..
ehh.. kau sumbat plak bwh katil ?
terbaekk ahh...
kiranya kau ingat aku takan jmpe la tuu..
chewahh..tak jumpenyerr... kan 3?
btw , nie hostel ker umah sewa weyh ?
umah sewa kan ?
yg men selamba derk masuk bilik ppuan tu kenapa PAKCIK ?
ehh..mane bleh men redah2 jer...
rumah nie aku sewa kott...
mane bleh kan ..
aku pn ade umah sewa jgk..
tapi tade ahh aku men suke2 jer nk pg masuk ..
yela..mentang2 tu umah aku..
so , aku bleh sesuka hati jer...
org dah sewa..kita kena la hormat kan ?
dah la tipu aku lak tu..

"ehh .. blik skrg.. nk masuk blik nie..tade kunci .."
-die mak aku ker ?
" hah ? tade kunci ? nga mkn nie"
" blik lahh..nk letak katill..tp tade kunci "
" haa..oke..pas mkn sy blik "
- aik..ckp tade kunci..yg bnde nie dah ade terbongkang kat bilik aku nie cmner die masukkan ?pkai tgkap ker ?

yang die rajin sgt pergi beli semua bnde nie kenapa?
buat semak jer..
penat aku kemas2 nie..aduhh..

MIDDLE FINGER FOR YOU !
:)



tuan rumah ape lahh cmnie -.-'



2 comments: