sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Saturday, February 12, 2011

sambal belacan hidupku..

lau bace aku pnye title tuk post nie .. macam bodoh kan ? ahah.. ta kisah laa.. nie aku nak cite sal asam garam... rempah ratus hidup aku kat sni..selama aku menetap di us ..kenalkan.. nie la bidadari yang menemani aku selama nie :)









<--nie cik scha yng suke diam jer keje dia..ta bising sgt .. best sakat die woo..suke duk celah katil ..HAHA :)



nie plak cikfa.. skrg stdy jaoh.. stdy jaoh tuh.. haha .. die tade..aku susah nkg kelas..ahha..die da kua dri us.but will come back soon -->






<--nie ibu .. aka ckin..
tunangan org ya pak..
she's our tourist guide



yang kecek nie pulak..
azie..suke gelak jer keje die..tu jer yang die tau..
she cooks too :)-->








<--yang nie plak tit..org pertama yang aku tego time aku masuk lam umah nie..hav a nice voice also :)


nie gee.. my soul.. aww..
teman tido aku..teman makan aku..blablabla..
haa.. semua aku buat overall ngn die jer :)-->






dan begitulah alkisah sikit sikit sal penghuni us nie..ade lagi sorg yang selalu ngn kitorg jugak..but sorry to say.. die tak suke bergambar..n i dunno much bout her :(

No comments:

Post a Comment