sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Monday, November 22, 2010

H A R I Y A N G R A J I N

700 am : mornink cuya !

awl giler aku bgn ari nie... (thnks b)

hee.. ta penah aku rajin cmnie aw.. hehe...
tp tapela.. na strt new life da.. tanak mlas2 ag da...
tanak repeat2 ag... da penat lorh...ngn sume nie....
huhu..na jadi rajin lak nie...
chewaaahhh...

;sys dga ta tuh ? hee... ta mlas2 da nie.. ;)

ketika di klass pertamaku.....

die baekk sgt ngn aku ?
pesal ? haha..selama nie ta penah tegur kott...
yela.. ta kisah sgt la... aku ta memilih kott...
lau bleh aku na kwn ngn sume...
erm... sape yg nak jadi musuh aku tuh ?
sila2lah... ta kesah pom.. aku suke bila org suke aku...
aku akn sygg org tuh bila org tuh sygg aku...
aku akn benci org tuh bila org tuh benci aku ?
ngerti deyh ? huhuhu ;)

ptg lak.. out ngn dak2 nie n zul sekali...
pg beli stuff dapur skit...
da habiss.. tade org len da aku nk mtk tolong...
so, zul jer... buddy aku yang aku ley asking 4 help...

jln2 cari brg.. hee.. penat kott...

pastu g lepark t cafe jap sbb zul na mkn...
then.. die duk BAHAMM shisha plak..
hehe.. aku azi n lyn juz sembng2... ;)


oke .. time tu blik....


b... I MISS U LAHH...



glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment