sNeAk a pEek iNsIde tHe bloG oF cUyA..wHo pRomIsEs dAt EveryThIng sHe wrItEs iS tRue or At LeaSt aS trUe aS it NeeDs to Be..

Saturday, July 31, 2010

nape ngn dia skrg??

Hurm..1st of all...ak tatau nak ckp ape da sal hubungan aku ngn dia...
asal sume bnda yang ak buat ta kena jer kat mta dia?
da hilang ke syg dia kat aku??
da ta sempurna ke aku kat mta dia??
da bosan ker ngan aku??
Npe kalau aku ta buat salah tp aku jer yg kna mengalah ngn mntak mf kat dia??
aku da bosan la jadi air..bila ak jadi api...makin teruk ktorg gaduh..
fine..aku mengalah..aku jadi air..
But being water is the same like fire..
there's no differences in our relationship..
Hari nie ak posting byk sal "kamoo"....n ari nie jgk la kita gaduh blik...
ak tatau pe salah ak..msg ptg td aku still smpan..ape yg teruk sgt ngn ak smpai dia geram erk??smpai na tmpar aku...

salah ke lau aku nk manje2 ngn dia smlm??
buat2 majop..ckp bye..sbb na dipujuk mcm dulu..
tp...len lak yg jadi...

smpai na naik tgn...
tlg jgn layan sy mcm nie awk..
sy ta biasa kna lyan mcm nie...


awk....
klu awk da ta syg sya..awk ckp..sya na tau..
awk jgn buat sy mcmnie...
sya ta suke...
sya syg awk laa..
i luv u more than everything ...




awk da byk berubah syg...

No comments:

Post a Comment